Lediga jobb som Frontofficepersonal i Nyköping

Se lediga jobb som Frontofficepersonal i Nyköping. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Nyköping som finns hos arbetsgivaren.

Support- och eftermarknadsspecialist till ledande globalt bolag!

Är du en lösningsorienterad och kundfokuserad person som vill arbeta i ett ledande teknikföretag? Har du en administrativ ådra och vill driva förbättringsarbete kopplat till eftermarknad och reklamationer? Då kan detta vara ditt nästa karriärsteg! Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval. Information om tjänsten Professionals Nord söker för vår samarbetspartners räkning en Support- och eftermarknadsspecialist med fokus på reklamationer. Vår samarb... Visa mer
Är du en lösningsorienterad och kundfokuserad person som vill arbeta i ett ledande teknikföretag? Har du en administrativ ådra och vill driva förbättringsarbete kopplat till eftermarknad och reklamationer? Då kan detta vara ditt nästa karriärsteg! Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår samarbetspartners räkning en Support- och eftermarknadsspecialist med fokus på reklamationer. Vår samarbetspartner är ett globalt ledande företag inom produktion av låg- och mellanspänningsprodukter med verksamhet i Nyköping.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår samarbetspartner under 12 månader, med chans till förlängning.

Arbetsuppgifter
I rollen som Support- och eftermarknadsspecialist blir du en viktig kontaktpunkt gentemot kunder och ansvarar både för att hantera reklamationer och för att driva förbättringsaktiviteter i orderflödet. Du kommer att arbeta operativt med reklamationer och orderhantering, samtidigt som du proaktivt driver utveckling och förbättring av processerna. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att:
Hantera och administrera inkommande reklamationer
Ha tät kontakt med kunder och fabriker i reklamationsärenden för att säkerställa korrekta och effektiva åtgärder
Föra dialog med kunder kring störningar i orderflödet och aktivt bidra till att hitta lösningar
Initiera och driva förbättringsaktiviteter kopplade till logistik- och orderhanteringsprocesser
Samarbeta med interna funktioner som logistik och centrallager och andra avdelningar för att förbättra arbetsflöden
Stötta med orderläggning och administration i SAP

Vi söker dig som har:
Vana att arbeta i SAP och gärna Salesforce (meriterande)
Tidigare erfarenhet inom orderhantering, logistik eller närliggande område
Vana av kundkontakt och trivs med att vara ansiktet utåt mot kunder
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift


För att lyckas i rollen ser vi att du har ett driv och en framåtlutad inställning. Du är inte rädd att ta initiativ, föra dialog direkt med kunder och hitta lösningar när problem uppstår. Samtidigt är du noggrann och strukturerad i ditt arbete och ser möjligheter till förbättringar i vardagen. 



START: OmgåendePLACERING: Nyköping eller Västerås (hybridlösning: 2 dagar hemifrån, 3 dagar på kontor)URVAL: Sker löpande

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår samarbetspartners önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Du söker till tjänsten genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på ”Mina sidor” efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

#ordermottagare #administratör #admin #SAP #eftermarknad #orderhantering #logistik #kundsupport Visa mindre

Servicerådgivare

Ansök    Jun 19    BILIA AB    Frontofficepersonal
Motiveras du av att möta kunder och ge dem bästa tänkbara service? Då är det kanske dig vi söker som vår nya Servicerådgivare till Bilia Mercedes-Benz i Nyköping. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildni... Visa mer
Motiveras du av att möta kunder och ge dem bästa tänkbara service? Då är det kanske dig vi söker som vår nya Servicerådgivare till Bilia Mercedes-Benz i Nyköping. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss.
Varför välja Bilia
Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar.
Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som servicerådgivare tar du emot våra kunder på plats, via telefon och mail. Du ger råd kring service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden samt fakturering. Stor vikt läggs vid god service och bra kundbemötande. Du blir en del av ett team där vi jobbar för att utvecklas tillsammans.
Vad vi önskar av dig
Du är van att arbeta med kunden i fokus och skapa goda kundrelationer. Vi ser gärna att du har arbetat i butik eller med något annat serviceyrke tidigare och har en god problemlösningsförmåga. Har du erfarenhet från fordonsbranschen är det meriterande. Du har goda datorkunskaper och förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. B-körkort är ett krav och det är meriterande om du har kunskaper i systemen Kobra och/eller Cabas.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placering är på Bilia Mercedes-Benz i Nyköping. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef.
Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.
Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Servicerådgivare med reservdelsansvar

Ansök    Maj 2    Holmgrens Bil AB    Frontofficepersonal
Holmgrens Bil i Nyköping söker en servicerådgivare som är serviceminded och noggrann???? Vill du vara en del av ett fantastiskt team och arbeta på en anläggning i toppskick? Då är det kanske dig vi söker! Om dig Vi söker dig som på ett naturligt sätt skapar goda relationer och som genom lyhördhet och nyfikenhet hittar rätt lösningar för kundens behov. Du är bra på problemlösning som skapar mervärde och har god insikt i att noggrannhet samt ordning och r... Visa mer
Holmgrens Bil i Nyköping söker en servicerådgivare som är serviceminded och noggrann???? Vill du vara en del av ett fantastiskt team och arbeta på en anläggning i toppskick? Då är det kanske dig vi söker!

Om dig
Vi söker dig som på ett naturligt sätt skapar goda relationer och som genom lyhördhet och nyfikenhet hittar rätt lösningar för kundens behov.
Du är bra på problemlösning som skapar mervärde och har god insikt i att noggrannhet samt ordning och reda leder till kvalitet och effektivitet i flera led.
I mer intensiva stunder behåller du både ditt lugn, fokus och goda humör.
Du har lätt för att skapa arbetsglädje, är engagerad och har en vilja till att utmana och utveckla dig själv.

Vi ser gärna att du som söker tidigare har arbetat inom service och/eller lager. Om du dessutom har tidigare erfarenhet av att arbeta som servicerådgivare eller med reservdelar är det mycket meriterande. Likaså om du har erfarenhet från affärssystemet Kobra och/eller Cabas.

Om jobbet
Som servicerådgivare på Holmgrens Bil får du följa med på en resa där du med ditt driv, initiativförmåga och engagemang får möjlighet att hjälpa kunden till ett tryggare liv med bilen genom att lösa deras problem. Tillsammans med kollegorna i teamet skapar du en atmosfär i kundmottagningen som imponerar på våra kunder. I denna roll som servicerådgivare kommer du att ha ett eget ansvarsområde för reservdelar.

Arbetsuppgifter
? Sköta kundbokningar
? Verkstadsplanera
? Skapa och lämna offerter
? Beställa reservdelar
? Ta emot och packa upp gods
? Fakturering och hantering av försäkrings- och garantiärenden.

Omfattning: Heltid, 100%
Arbetstider: Dagtid, måndag- fredag
Placeringsort: Nyköping
Tillträde: Enligt överenskommelse

Vad Holmgrens Bil erbjuder
Holmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal!

Lär känna oss bättre genom att besöka vår Instagram (https://www.instagram.com/holmgrensbil/) och karriärsida (https://holmgrensbil.teamtailor.com/).

Ansökan
Ansök senast 14 maj 2023. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta servicechef Maria Nordenberg på mejl [email protected]

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Star Assistant

Ansök    Jan 22    BILIA AB    Frontofficepersonal
Är du serviceinriktad och administrativ, samtidigt som du tillsammans med oss vill jobba för att bli branschens bästa servicebolag? Då är det kanske dig vi söker som Star Assistant till Bilia Mercedes-Benz i Nyköping. Det här erbjuder vi En inkluderande organisation som värdesätter dig och dina kompetenser. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning, samarbete samt bra utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara en del av a... Visa mer
Är du serviceinriktad och administrativ, samtidigt som du tillsammans med oss vill jobba för att bli branschens bästa servicebolag? Då är det kanske dig vi söker som Star Assistant till Bilia Mercedes-Benz i Nyköping.


Det här erbjuder vi

En inkluderande organisation som värdesätter dig och dina kompetenser. Du ges utrymme att växa tillsammans med oss genom utbildning, stöttning, samarbete samt bra utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara en del av att skapa hållbara och nya innovativa lösningar.


Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner.


Huvudsakliga arbetsuppgifter

Du kommer att möta kunder i bilhallen och sköta bokningar och uppföljning gentemot kunden. Du är behjälplig mot samtliga avdelningar; bilförsäljning, reservdelar, hyrbilar samt service- och skadeverkstad. Du kommer utgå ifrån kundmottagningen men ansvarar också för att bilarna i hallen är iordningsställda och att loungen ser inbjudande ut. I arbetet ingår också att hjälpa säljarna med olika uppgifter och anordna med provkörningar. Vissa administrativa uppgifter kommer också att ingå.


Vad vi önskar av dig

Du är van att arbeta med kunden i fokus och skapa goda kundrelationer samtidigt som du är administrativt skicklig. Vi ser gärna att du har arbetat i butik eller med något annat serviceyrke tidigare och har en god problemlösningsförmåga. Har du erfarenhet från fordonsbranschen är det meriterande. Du har goda datorkunskaper och förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. B-körkort är ett krav och det är meriterande om du har kunskaper i systemen Kobra och/eller Cabas men inget krav.


Anställningsform, omfattning, placeringsort

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders inledande provanställning. Placering är på Bilia Mercedes-Benz i Nyköping. Vid frågor vänligen kontakta rekryterande chef.


Då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.



Välkommen med din ansökan Visa mindre

Förvaltningsassistent till Corem!

Tycker du om att ge förstklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du dessutom en själgående person med ett intresse för administration och problemlösning? Vi söker nu en förvaltningsassistent till Corem i Nyköping. Ansök redan idag då urval sker löpande! OM TJÄNSTEN I rollen som förvaltningsassistent kommer du ha ett övergripande ansvar för organisationens First Office anläggningar (kontorshotell) i Nyköping. Detta innebär en k... Visa mer
Tycker du om att ge förstklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du dessutom en själgående person med ett intresse för administration och problemlösning? Vi söker nu en förvaltningsassistent till Corem i Nyköping. Ansök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN

I rollen som förvaltningsassistent kommer du ha ett övergripande ansvar för organisationens First Office anläggningar (kontorshotell) i Nyköping. Detta innebär en kombination av serviceorienterade uppgifter och administration. Du kommer bland annat arbeta med uppvisning av kontorshotell, signering av avtal, kontakt med hyresgäster samt allmänt stöd till förvaltarna i form av trivselärenden. Utöver detta kommer du ansvara för samtliga parkerings- och förrådsavtal i Nyköping, kontering av inkommande fakturor samt arbeta för att säkerställa en trivsam kontorsmiljö.
Rollen innebär en stor variation i det dagliga arbetet och vi ser att du är en person som vågar ta för dig. Den breda variationen innebär att det ofta är många bollar i luften, något som du måste trivas med för att kunna ta snabba beslut.

Arbetstiderna för denna tjänst är flexibla mellan 7-17. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning. Du kommer att erhålla en introduktion där du kommer att få skugga den person som i dagsläget arbetar i rollen.

Du erbjuds
- Ett arbete med varierande uppgifter där den ena dagen inte är den andra lik
- En möjlighet till utveckling och utökat ansvar
- Ett arbete med god gemenskap i fina lokaler

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Administrering av leverantörsavtal och kontakt med leverantrörer
* Uthyrning av kontorshotell samt visning av kontorshotellsrum
* Stöd till förvaltare i diverse olika ärenden
* Ansvara för nyckelhantering
* Ansvara för samtliga parkerings och förrådasavtal i Nyköping
* Kontera inkommande fakturor


VI SÖKER DIG SOM
- Har B körkort
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Har goda kunskaper i svenska

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll, exempelvis kontorskoordinator

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Corem Property äger, utvecklar och förvaltar fastigheter för framtiden. Företaget är idag verksam runtom i Sverige men även i New York. Läs mer om företaget på deras hemsida via länken nedan!

Om Corem - Corem Property Group Visa mindre

Kontaktcentermedarbetare

Ansök    Sep 19    Region Sörmland    Frontofficepersonal
Kontaktcenter, Nyköping Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss Regionservice är en smidig, flexibel och nytänkande serviceorganisation med stolta medarbetare, som tillsammans skapar värde för Region Sörmland. Regionservice ska skapa förutsättningar för att uppfylla Region Sörmlands uppdrag på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det gör vi genom att ha lyhördhet för och förstå våra kunders behov. Vi utvecklar och till... Visa mer
Kontaktcenter, Nyköping

Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!

Om oss
Regionservice är en smidig, flexibel och nytänkande serviceorganisation med stolta medarbetare, som tillsammans skapar värde för Region Sörmland.

Regionservice ska skapa förutsättningar för att uppfylla Region Sörmlands uppdrag på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det gör vi genom att ha lyhördhet för och förstå våra kunders behov.
Vi utvecklar och tillhandahåller stödtjänster av olika slag till Region Sörmlands alla verksamheter, politiken, patienter och besökare.
Vi arbetar inom områdena; fastigheter och lokaler, inköp, löne- och fakturahantering, administration, informationshantering och verksamhetsnära service som kost, transport, lokalvård och vårdnära service.

Kontaktcenter är en del av Region Sörmlands ansikte utåt och hjälper patienter, närstående, medborgare och medarbetare inom regionen att få svar på sina frågor. Kontaktcenter handlägger ärenden och ser till att kunden kommer i kontakt med rätt verksamhet och/eller person. Kontaktcenter ska präglas av kundfokus och ett flexibelt arbetssätt.

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär att ta emot, registrera och förmedla ärenden och beställningar av bokning av servicetjänster per telefon, webb och e-post. Du tar emot och registrera synpunkter och frågor samt vidarebefordra dessa till rätt instans.

Du kommer att vara delaktig i Kontaktcenters utveckling. Arbetet innebär att möta kunder/patienter och vid behov följa kunder/patienter till rätt hiss/trappa, busshållsplatser samt röra sig ute på området för att kunna svara på frågor och ge information, till exempel vid parkeringar.

I rollen som medarbetare vid Kontaktcenter arbetar vi utifrån en framtagen bemötandeguide.

Din kompetens.
Du besitter en mycket god serviceförmåga, är intitivtagande och strukturerad. Du visar på en personlig mognad, är självgående vilket är en förutsättning för tjänsten.

Du behöver även ha god kommunikations- och samarbetsförmåga eftersom du kommer att ingå i ett team.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.


Anställningsform och sysselsättningsgrad
Timanställning vid behov. Tillträde enligt överenskommelse.

Information om tjänsten lämnas av
Gruppchef kontaktcenter Sofia Josefsson, 076-724 95 34.
Fackliga företrädare Kent Carlsson, Vision 076-109 84 16.
Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.


Kom och jobba hos oss på Kontaktcenter!


Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2019-10-06.
Intervjuer kan komma att ske löpande.

Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)

Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/)


Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Kundserviceagent

Ansök    Jan 27    Region Sörmland    Frontofficepersonal
Regionservice, Nyköping Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Om oss Regionservice är en smidig, flexibel och nytänkande serviceorganisation med stolta medarbetare, som tillsammans skapar värde för Region Sörmland. Regionservice ska skapa förutsättningar för att uppfylla Region Sörmlands uppdrag på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det gör vi genom att ha lyhördhet för och förstå våra kunders behov. Vi utvecklar och ... Visa mer
Regionservice, Nyköping

Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss!

Om oss
Regionservice är en smidig, flexibel och nytänkande serviceorganisation med stolta medarbetare, som tillsammans skapar värde för Region Sörmland.

Regionservice ska skapa förutsättningar för att uppfylla Region Sörmlands uppdrag på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det gör vi genom att ha lyhördhet för och förstå våra kunders behov. Vi utvecklar och tillhandahåller stödtjänster av olika slag till Region Sörmlands alla verksamheter, politiken, patienter och besökare. Vi arbetar inom områdena; fastigheter och lokaler, inköp, löne- och fakturahantering, administration, informationshantering och verksamhetsnära service som kost, transport, lokalvård och vårdnära service. Hela Region Sörmland är rökfri.

Kontaktcenter är en del av Region Sörmlands ansikte utåt och hjälper patienter, närstående, medborgare och medarbetare inom regionen att få svar på sina frågor. Kontaktcenter handlägger ärenden och ser till att kunden kommer i kontakt med rätt verksamhet och/eller person. Kontaktcenter ska präglas av kundfokus och ett flexibelt arbetssätt.

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär att ta emot, registrera och förmedla ärenden och beställningar av bokning av servicetjänster per telefon, webb och e-post. Du tar emot och registrerar synpunkter och frågor samt vidarebefordra dessa till rätt instans.

Du kommer att vara delaktig i kontaktcenters utveckling. Arbetet innebär att möta kunder/patienter och vid behov följa kunder/patienter till rätt hiss/trappa, busshållplatser samt röra sig ute på området för att kunna svara på frågor och ge information, till exempel vid parkeringar.

I rollen som medarbetare vid kontaktcenter arbetar vi utifrån en framtagen bemötandeguide.

Din kompetens

• 18 år
• Ha god datavana, erfarenhet av att jobba i officepaketet
• På grund av vikten av att säkerställa patientsäkerheten i vår verksamhet, kräver vi mycket god svenska i tal, skrift och läsförståelse.


Meriterande:

• God engelska i tal, skrift och läsförståelse
• Erfarenhet av att arbeta i kundtjänst, eller likanden arbete.


Du besitter en mycket god serviceförmåga, är initiativtagande och strukturerad. Du visar på en personlig mognad, är självgående vilket är en förutsättning för tjänsten. Du behöver även ha god kommunikations- och samarbetsförmåga eftersom du kommer att ingå i ett team.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Anställningsform och sysselsättningsgrad
Timanställning vid behov under våren, heltid under vecka 24 till och med vecka 34 (sommarvikariat). Efter v. 34 fortsatt finns möjlighet till timanställning vid behov. Tillträde enligt överenskommelse.

Information om tjänsten lämnas av
Enhetschef Kundservice Sofia Josefsson, 076-724 95 34.
Fackliga företrädare Kent Carlsson, Vision, 076-109 84 16.
Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00.


Kom och jobba hos oss på kontaktcenter!


Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2020-02-15.
Intervjuer kan komma att ske löpande.

Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/)

Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/)


Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Servicerådgivare

Ansök    Jan 27    Holmgrens Bil AB    Frontofficepersonal
Holmgrens Bil i Nyköping söker en Servicerådgivare som vill möta kunder i en händelserik bransch och ge dem bästa tänkbara service????Är detta du? Varmt välkommen med din ansökan! Om dig Vi söker dig som på ett naturligt sätt har sinne för att skapa goda relationer och resultat utöver det vanliga. Genom lyhördhet och en uppriktig nyfikenhet finner du rätt lösningar för kundens behov. Du bygger och bevarar relationer med kunder och kollegor för att nå våra... Visa mer
Holmgrens Bil i Nyköping söker en Servicerådgivare som vill möta kunder i en händelserik bransch och ge dem bästa tänkbara service????Är detta du? Varmt välkommen med din ansökan!

Om dig
Vi söker dig som på ett naturligt sätt har sinne för att skapa goda relationer och resultat utöver det vanliga. Genom lyhördhet och en uppriktig nyfikenhet finner du rätt lösningar för kundens behov. Du bygger och bevarar relationer med kunder och kollegor för att nå våra mål. Du är en teamspelare som visar uppmärksamhet och omtanke om människorna i din närhet. Du är bra på problemlösning som skapar mervärde och du har god insikt i att ordning och reda leder till kvalitet och effektivitet i flera led. I mer intensiva stunder behåller du både ditt lugn, fokus och goda humör. Du har lätt för att skapa arbetsglädje, är engagerad och har en vilja till att utmana och utveckla dig själv.

Du har tidigare arbetat med ett serviceyrke och om har du arbetat som Servicerådgivare eller Kundmottagare är det meriterande. Likaså om du har erfarenhet från Fordonsdatas affärssystem Kobra eller annat verkstadssystem.

Om jobbet
Som Servicerådgivare på Holmgrens Bil får du följa med på en resa där du med ditt driv, initiativförmåga och engagemang får möjlighet att hjälpa kunden till ett tryggare liv med bilen genom att lösa deras problem. Tillsammans med kollegorna i teamet skapar du en atmosfär i kundmottagningen som imponerar på våra kunder. På Holmgrens Bil i Nyköping arbetar vi med BMW, MINI, MG och Ford.

Arbetsuppgifter
? Sköta kundbokningar
? Verkstadsplanerar
? Skapa och lämna offerter
? Beställa reservdelar
? Fakturering och hantering av försäkrings- och garantiärenden.

Omfattning: Heltid, 100%
Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag
Placeringsort: Nyköping
Tillträde: Omgående/Enligt överenskommelse

Vad Holmgrens Bil erbjuder
Holmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal!

Läs gärna mer om oss här (https://holmgrensbil.teamtailor.com/).

Ansökan
Ansök senast 19 februari 2023. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta Servicechef Maria Nordenberg på mejl [email protected]

Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Visa mindre