Lediga jobb Adecco Sweden AB i Nyköping

Se alla lediga jobb från Adecco Sweden AB i Nyköping. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Nyköping som finns inom det yrket.

Gymkoordinator på deltid till Fitness24Seven

Ansök    Jul 15    Adecco Sweden AB    Receptionist
Om tjänsten Som Gymkoordinator på Fitness24Seven i Nyköping kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service. I rollen som Gymkoordinator kommer du att tillhöra klustret i Nyköping och arbeta på flera olika anläggningar. Tjänsten är en deltids... Visa mer
Om tjänsten
Som Gymkoordinator på Fitness24Seven i Nyköping kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service.

I rollen som Gymkoordinator kommer du att tillhöra klustret i Nyköping och arbeta på flera olika anläggningar. Tjänsten är en deltidstjänst på 30% (12 timmar i veckan) med arbetstiderna utefter schema.

I din roll som Gymkoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvara för att gymmet är rent, snyggt och välfungerande genom att följa en underhållningslista.
• Hantera serviceärenden och enklare reparationer av gymutrustning.
• Felanmälning av större reparationer.
• Genomföra medlemsrundor, vilket inkluderar att ställa tillbaka vikter, fylla på material och säkerställa att gymmet är i toppskick.
• Bidra till en positiv kundupplevelse genom att ge utmärkt service och bygga relationer med medlemmar.
• Inventera förbrukningsvaror och lägga beställningar vid behov

Om dig
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och är händig, med ett intresse för maskiner och utrustning. Du har ett starkt intresse för service och trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Som person är du organiserad och engagerad, med en förmåga att anpassa dig efter olika situationer.

Vidare ser vi att du är relationsbyggande och tycker om att arbeta med människor. Du har ett genuint intresse för träning och hälsa, och ser en långsiktighet i ditt arbete på Fitness24Seven.

Viktigt för tjänsten är:

• Avslutad gymnasieexamen.
• Trivs att arbeta utefter rutiner och processer
• Intresse för service och att arbeta med människor
• Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ

Tidigare erfarenhet från serviceinriktade jobb är meriterande men inget krav. Vi ser också att du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har en god förståelse för engelska. Eftersom rollen innefattar ensamarbete och hantering av betalningsmedel krävs det att du är minst 18 år.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.


Om Fitness24Seven
Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Gymkoordinator på deltid till Fitness24Seven

Ansök    Jun 3    Adecco Sweden AB    Receptionist
Om tjänsten Som Gymkoordinator på Fitness24Seven i Nyköping kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service. I rollen som Gymkoordinator kommer du att tillhöra klustret i Nyköping och arbeta på flera olika anläggningar. Tjänsten är en deltids... Visa mer
Om tjänsten
Som Gymkoordinator på Fitness24Seven i Nyköping kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service.

I rollen som Gymkoordinator kommer du att tillhöra klustret i Nyköping och arbeta på flera olika anläggningar. Tjänsten är en deltidstjänst på 30% (12 timmar i veckan) med arbetstiderna utefter schema.

I din roll som Gymkoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvara för att gymmet är rent, snyggt och välfungerande genom att följa en underhållningslista.
• Hantera serviceärenden och enklare reparationer av gymutrustning.
• Felanmälning av större reparationer.
• Genomföra medlemsrundor, vilket inkluderar att ställa tillbaka vikter, fylla på material och säkerställa att gymmet är i toppskick.
• Bidra till en positiv kundupplevelse genom att ge utmärkt service och bygga relationer med medlemmar.
• Inventera förbrukningsvaror och lägga beställningar vid behov

Om dig
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och är händig, med ett intresse för maskiner och utrustning. Du har ett starkt intresse för service och trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Som person är du organiserad och engagerad, med en förmåga att anpassa dig efter olika situationer.

Vidare ser vi att du är relationsbyggande och tycker om att arbeta med människor. Du har ett genuint intresse för träning och hälsa, och ser en långsiktighet i ditt arbete på Fitness24Seven.

Viktigt för tjänsten är:

• Avslutad gymnasieexamen.
• Trivs att arbeta utefter rutiner och processer
• Intresse för service och att arbeta med människor
• Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ

Tidigare erfarenhet från serviceinriktade jobb är meriterande men inget krav. Vi ser också att du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har en god förståelse för engelska. Eftersom rollen innefattar ensamarbete och hantering av betalningsmedel krävs det att du är minst 18 år.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.


Om Fitness24Seven
Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Beatrice Arvidsson via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Enhetschef för Socialpsykiatrin inom Funktionsstödsomsorgen

Ansök    Dec 13    Adecco Sweden AB    Administrativ chef
Om tjänsten Som Enhetschef för Socialpsykiatrin kommer du att ansvara för tre enheter inom socialpsykiatrin, med fokus på boendestöd och särskilt boende. Du ingår i en ledningsgrupp där ni gemensamt arbetar med övergripande frågor och mål för verksamhetsområdet. Tjänsten innebär ansvar för att verksamheten bedrivs i enlighet med lagar, förordningar och politiska mål, samt för verksamhetens kvalitet, budget, arbetsmiljö och personal. Du kommer även att ing... Visa mer
Om tjänsten
Som Enhetschef för Socialpsykiatrin kommer du att ansvara för tre enheter inom socialpsykiatrin, med fokus på boendestöd och särskilt boende. Du ingår i en ledningsgrupp där ni gemensamt arbetar med övergripande frågor och mål för verksamhetsområdet. Tjänsten innebär ansvar för att verksamheten bedrivs i enlighet med lagar, förordningar och politiska mål, samt för verksamhetens kvalitet, budget, arbetsmiljö och personal.

Du kommer även att ingå i ett chefsforum med andra enhetschefer inom Funktionsstödsomsorgen och rapportera till områdeschef. Verksamheten är spridd över olika geografiska områden, och arbetstiderna är 8-17 med flex. Tjänsten är ett vikariat på 3 månader med omgående start.

I din roll som Enhetschef kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvara för att verksamheten hålls i god kvalitet och bedrivs i enlighet med gällande lagstiftning, mål och riktlinjer
• Leva upp till politiska målsättningar och säkerställa att verksamheten följer budget och arbetsmiljökrav
• Leda och utveckla medarbetare genom ett tydligt och engagerande ledarskap
• Säkerställa att enheterna erbjuder en god omsorg för de enskilda individerna
• Föra dialog med kollegor i ledningsgruppen och chefsforum om utveckling och förbättring av verksamheten

Tjänsten som Enhetschef är ett vikariat med omgående start.

Om dig
Vi söker dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom socialt arbete, exempelvis som beteendevetare, socionom eller annan relevant utbildning. Du har goda kunskaper i LSS och Socialtjänstlagen samt erfarenhet av att arbeta inom funktionsstödsomsorgen eller socialtjänst. Du har goda IT-kunskaper och ett B-körkort.

Erfarenhet som enhetschef inom kommunal verksamhet är meriterande. Du motiveras av att leda och utveckla andra människor och är mål- och resultatorienterad. Du har en förmåga att organisera och planera ditt arbete både på kort och lång sikt och strävar efter att bidra till en lärande organisation. Du är trygg i ditt ledarskap och har en god kommunikativ förmåga. Ditt engagemang och vilja att utvecklas gör att du fungerar som en förebild för dina medarbetare, vilket skapar ett positivt och produktivt arbetsklimat.

Viktigt för tjänsten är:

• Erfarenhet och kunskap om socialpsykiatrin och arbetssätt inom boendestöd och särskilt boende
• Förmåga att leda och utveckla verksamhet och medarbetare
• God planeringsförmåga och struktur i arbetet
• Tydlig och engagerad kommunikation

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om arbetsplatsen
Det handlar om en kommunal verksamhet inom funktionsstödsomsorgen som arbetar med att stödja personer med funktionsvariationer genom olika omsorgsinriktningar. Verksamheten präglas av en framåtblickande och utvecklingsorienterad arbetsmiljö, där digitalisering och välfärdsteknik spelar en central roll.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Erik Örvell på epost [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Enhetschef, Socialpsykiatri, Boendestöd, Särskilt boende, Funktionsstödsomsorgen, LSS, Nyköping, Socialt arbete, Rekrytering, Adecco Visa mindre

Enhetschef för Grupp- och Servicebostäder inom Funktionsstödsomsorgen

Ansök    Dec 13    Adecco Sweden AB    Administrativ chef
Om tjänsten Som Enhetschef för Grupp- och Servicebostäder kommer du att ansvara för tre enheter inom Funktionsstödsomsorgen. Tjänsten innebär att du leder och utvecklar verksamheten samt ansvarar för ekonomi, kvalitet och personal. Du kommer att arbeta tillsammans med en ledningsgrupp och vara delaktig i övergripande frågor rörande grupp- och serviceboende.  Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 3 månader med omgående start, arbetstider är 8-17 med ... Visa mer
Om tjänsten
Som Enhetschef för Grupp- och Servicebostäder kommer du att ansvara för tre enheter inom Funktionsstödsomsorgen. Tjänsten innebär att du leder och utvecklar verksamheten samt ansvarar för ekonomi, kvalitet och personal. Du kommer att arbeta tillsammans med en ledningsgrupp och vara delaktig i övergripande frågor rörande grupp- och serviceboende. 

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 3 månader med omgående start, arbetstider är 8-17 med flex. Du rapporterar till områdeschef och ingår i ett chefsforum tillsammans med övriga enhetschefer inom Funktionsstödsomsorgen.

I din roll som Enhetschef kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ledning och utveckling av tre enheter med ca 22 medarbetare per enhet
• Ansvar för verksamhetens ekonomi, kvalitet och arbetsmiljö
• Stödja medarbetare i deras utveckling och säkerställa en god omsorg för de enskilda
• Arbeta med verksamhetsmålen i enlighet med politisk beställning
• Samverka med kollegor inom ledningsgruppen och chefsforum
• Arbeta för att implementera digitalisering och välfärdsteknik i verksamheten

Tjänsten är ett vikariat med omgående start.

Om dig
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom socialt arbete, exempelvis som beteendevetare eller socionom, eller annan relevant utbildning. Du har goda kunskaper inom LSS och Socialtjänstlagen samt erfarenhet från funktionsstödsomsorgen eller socialtjänst. Du har också goda IT-kunskaper och B-körkort.

Erfarenhet som enhetschef inom kommunal verksamhet är meriterande. Vi ser gärna att du har en förmåga att leda och utveckla andra, är mål- och resultatorienterad samt har god planeringsförmåga. Du har god kommunikationsförmåga och ser till att skapa en lärande och positiv arbetsmiljö för dina medarbetare.

Viktigt för tjänsten är:

• God förståelse för lagstiftning inom funktionshinderomsorg
• Erfarenhet av att leda och utveckla verksamhet och medarbetare
• Förmåga att arbeta strukturerat och långsiktigt
• God kommunikations- och samarbetsförmåga

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om arbetsplatsen
Det handlar om en kommunalt konsultuppdrag inom funktionsstödsomsorgen som erbjuder stöd till personer med funktionsvariationer. Verksamheten är framåtblickande och fokuserar på kvalitet, utveckling och omsorg för de enskilda individerna.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Erik Örvell på e-post [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Enhetschef, Grupp- och Servicebostäder, Funktionsstödsomsorgen, LSS, Nyköping, Socialt arbete, Rekrytering, Adecco. Visa mindre

Gymkoordinator på deltid till Fitness24Seven

Ansök    Mar 27    Adecco Sweden AB    Receptionist
Om tjänsten Som Gymkoordinator på Fitness24Seven i Nyköping kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service.  I rollen som Gymkoordinator kommer du att tillhöra klustret i Nyköping och arbeta på flera olika anläggningar. Tjänsten är en deltid... Visa mer
Om tjänsten
Som Gymkoordinator på Fitness24Seven i Nyköping kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service. 

I rollen som Gymkoordinator kommer du att tillhöra klustret i Nyköping och arbeta på flera olika anläggningar. Tjänsten är en deltidstjänst på 30% (12 timmar i veckan) med arbetstiderna utefter schema. 

I din roll som Gymkoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvara för att gymmet är rent, snyggt och välfungerande genom att följa en underhållningslista.
• Hantera serviceärenden och enklare reparationer av gymutrustning.
• Felanmälning av större reparationer.
• Genomföra medlemsrundor, vilket inkluderar att ställa tillbaka vikter, fylla på material och säkerställa att gymmet är i toppskick.
• Bidra till en positiv kundupplevelse genom att ge utmärkt service och bygga relationer med medlemmar.
• Inventera förbrukningsvaror och lägga beställningar vid behov

Om dig
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och är händig, med ett intresse för maskiner och utrustning. Du har ett starkt intresse för service och trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Som person är du organiserad och engagerad, med en förmåga att anpassa dig efter olika situationer. 

Vidare ser vi att du är relationsbyggande och tycker om att arbeta med människor. Du har ett genuint intresse för träning och hälsa, och ser en långsiktighet i ditt arbete på Fitness24Seven.

Viktigt för tjänsten är:

• Avslutad gymnasieexamen.
• Trivs att arbeta utefter rutiner och processer 
• Intresse för service och att arbeta med människor
• Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ

Tidigare erfarenhet från serviceinriktade jobb är meriterande men inget krav. Vi ser också att du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har en god förståelse för engelska. Eftersom rollen innefattar ensamarbete och hantering av betalningsmedel krävs det att du är minst 18 år.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
 

Om Fitness24Seven
Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Beatrice Arvidsson via [email protected]   

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Mekaniker

Om tjänsten Som bilmekaniker kommer du att arbeta med reparationer, felsökningar och service på bilarna som anländer till hallen. Tjänsten är på heltid och arbetsplatsen är i Strängnäs, du kommer att arbeta i skift och arbetstiderna är mellan 07:00-16 och 10:00-19:00 I din roll som bilmekaniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Reparationer • Felsökningar • Service Tjänsten som bilmekaniker är ett konsultuppdrag med start omgående... Visa mer
Om tjänsten
Som bilmekaniker kommer du att arbeta med reparationer, felsökningar och service på bilarna som anländer till hallen.

Tjänsten är på heltid och arbetsplatsen är i Strängnäs, du kommer att arbeta i skift och arbetstiderna är mellan 07:00-16 och 10:00-19:00

I din roll som bilmekaniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Reparationer
• Felsökningar
• Service

Tjänsten som bilmekaniker är ett konsultuppdrag med start omgående

Krav för tjänsten

• Körkort B (manuell)
• Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete som bilmekaniker
• Flytande svenska alternativt engelska

Vidare ser vi att du är stresstålig, noggrann, ansvarsfull och trivs med att arbeta i ett högt tempo.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Riddermark bil

Vi är idag ca 350 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sin förmåga att leva upp till våra viktiga värderingar - ärlighet, ansvar, trygghet, engagemang och respekt - något som gör oss starkare och är uppskattat av våra under.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Haymanot Yigremachew via Adecco´s växel 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Mekaniker, Strängnäs, Eskilstuna, Nyköping, Adecco Visa mindre

Cargotec i Oxelösund söker en Servicekoordinator till sommaren!

Ansök    Maj 23    Adecco Sweden AB    Teamledare
Om tjänsten Som Servicekoordinator kommer du att vara spindeln i nätet och ha en central roll i verksamheten. Du kommer att ansvara för att bevaka felanmälan och planera samt fördela jobb till serviceteknikerna i verkstaden. Dessutom kommer du att vara ansvarig för att ta fram faktureringsunderlag. Verksamheten är belägen i en verkstadsmiljö, vilket innebär att du kommer att utföra kontorsarbete i en dynamisk och ständigt föränderlig miljö. Här sker det h... Visa mer
Om tjänsten
Som Servicekoordinator kommer du att vara spindeln i nätet och ha en central roll i verksamheten. Du kommer att ansvara för att bevaka felanmälan och planera samt fördela jobb till serviceteknikerna i verkstaden. Dessutom kommer du att vara ansvarig för att ta fram faktureringsunderlag.

Verksamheten är belägen i en verkstadsmiljö, vilket innebär att du kommer att utföra kontorsarbete i en dynamisk och ständigt föränderlig miljö. Här sker det händelser varje dag och vecka som man inte alltid kan förutse. Att kunna hantera den ständiga aktiviteten och samtidigt hålla ordning och reda är av central betydelse i denna roll.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta

- Planera och fördela arbetet för serviceteknikerna i verkstaden
- Bevaka felanmälan och säkerställa att serviceteknikerna får rätt information
- Hantera faktureringsunderlag
- Allmän administration i en industriell miljö

Tjänsten är ett konsultuppdrag på cirka 2 månader under juni-augusti. Tillträde omgående. Arbetstiderna är 7-16 måndag-fredag.

Om företaget
Cargotec Sweden AB är en serviceverkstad som tillverkar och säljer entreprenadmaskiner och truckar av olika slag. de levererar dessa produkter till kunder som kan söka service för sina maskiner. På vissa platser har verksamheten även större kontrakt där de ansvarar för löpande service och underhåll av flera maskiner.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av adminstration och koordinering av arbetsuppgifter. Du trivs i en industriell miljö och känner dig specifikt bekväm med att arbeta i verkstadsmiljö. Du är inte rädd för att ta ansvar och kan hantera högt tempo och deadlines. Din analytiska förmåga gör att du även kan hantera stora mängder data och göra välgrundade beslut. Vidare är du en serviceinriktad person som alltid strävar efter att upprätthålla ordning och reda i arbetsmiljön. Med din kommunikationsförmåga kan du dessutom samarbeta smidigt med olika yrkesroller på arbetsplatsen och säkerställa en effektiv samverkan.

Viktigt för tjänsten
- Gymnasial kompetens
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (ex administrativ koordinator)
- God kommunikationsförmåga
- Goda kunskaper i svenska och engelska.

Meriterande
- Kunskap om entreprenadmaskiner och truckar är meriterande

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sofia Gillberg via Adecco 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Servicekoordinator, Administratör, Verkstad, Industri, Oxelösund, Nyköping, Cargotec, Adecco. Visa mindre

Byggprojektledare till Fjössystem

Ansök    Mar 26    Adecco Sweden AB    Teamledare
I denna rekrytering samarbetar Fjössystem Bygg Sverige AB med Adecco. Om företaget Fjössystem Bygg Sverige AB är ett bolag i Fjössystemer koncernen. Bolaget projekterar och utför alla typer av byggnader till lantbruk och industrier. Vårt fokus är snabba leveranser med hög kvalitet, detta innebär för beställaren en låg byggkostnad med snabb produktionsstart. Fjössystemer koncernen har 40 års erfarenhet av bygg och inomgårdsutrustning till lantbruk och idag... Visa mer
I denna rekrytering samarbetar Fjössystem Bygg Sverige AB med Adecco.

Om företaget
Fjössystem Bygg Sverige AB är ett bolag i Fjössystemer koncernen. Bolaget projekterar och utför alla typer av byggnader till lantbruk och industrier. Vårt fokus är snabba leveranser med hög kvalitet, detta innebär för beställaren en låg byggkostnad med snabb produktionsstart.
Fjössystemer koncernen har 40 års erfarenhet av bygg och inomgårdsutrustning till lantbruk och idag omsätter Fjössystemer AS koncernen ca 900 miljoner NOK.
I rollen som Byggprojektledare för Fjössystem Bygg Sverige AB kommer du att få vara med i den fortsatta uppbyggnaden av ett spännande företag och bli en del av ett nätverk både i Sverige och Norge med hög kompetens inom bygg. Fjössystem Bygg Sverige AB har sitt kontor i Linköping på Vreta Kluster. Placeringsort är i Linköping.
Läs mer om företaget på www.fjossystem.se

Om tjänsten
Som Byggprojektledare kommer du att ansvara för att samordna och koordinera olika byggprojekt runt om i landet. Du ansvarar även för att leveransen av respektive projekt går enligt plan tillsammans med våra underleverantörer.
Som Byggprojektledare är det du som tar ledningen vid möten och driver projekten framåt. Du ansvarar för uppföljningar, mötesprotokoll och ansvarar även för förhandlingar med underleverantörer och underentreprenörer. Vid nya projekt ansvarar du för att upprätta tidplaner och kalkyler. Du kommer även att vara med och träffa olika leverantörer på material och förhandla villkor för dessa.

I din roll som Byggprojektledare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Samordna och koordinera byggprojekt
• Säkerställa och hålla projektplan
• Förhandlar med UE och UL
Byggprojektledaren rapporterar till VD.

Om dig
Är du en erfaren byggprojektledare som längtar efter att få använda din entreprenöriella sida och vara en viktig kugge i den fortsatta uppbyggnaden av Fjössystem Bygg Sverige AB?
Då är det kanske dig vi söker!

För att lyckas med detta så ser vi att du har goda erfarenheter som byggprojektledare där du har haft totalansvaret för olika byggen. Har du erfarenhet av byggprojekt inom vårt segment; stall, lantbruk och/eller industrier så kan det vara meriterande.
Vi ser att du har som lägst en gymnasieutbildning inom bygg och anläggning. Du har utbildning inom Bas P och Bas U och goda kunskaper inom entreprenadjuridik och har en god ritvana.
Som person drivs du av att arbeta i projekt där mål och resultat är tydliga. Du har ett genuint intresse för dina kunder och deras frågeställningar och möter dessa på ett professionellt sätt. Du är effektiv och utvecklar genomförbara och proaktiva lösningar på problem. Du skapar med lätthet förtroende och når inflytande hos kunder och samarbetspartners.

Viktigt för tjänsten är:
• God erfarenhet som byggprojektledare
• Kommunikativ i tal och skrift
• Upprätthålla och skapa relationer
• Ritvana
• Mycket meriterande med erfarenhet från Lantbruksbyggnader

Ansökningsprocess
Låter detta som en spännande utmaning skall du ansöka så snart som möjligt genom att klicka på länken längst ner.
Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

I den här rekryteringen samarbetar Fjössystem Bygg Sverige AB med Adecco och frågor besvaras av rekryteringskonsult Linda Josefsson [email protected] eller 073-6847707.

Om rekryteringsprocessen:
Adecco använder sig av personlighetstester och videointervjuer som en del av urvalsarbetet. Dessa skickas till dig via mail. Det är viktigt att genomföra dessa så snart som möjligt för att komma vidare i processen.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Projektledare, Byggprojektledare, Bygg, byggbranschen, Linköping, Fjössystem Bygg Sverige AB, Adecco Visa mindre

Byggprojektledare till Fjössystem

Ansök    Mar 4    Adecco Sweden AB    Teamledare
I denna rekrytering samarbetar Fjössystem Bygg Sverige AB med Adecco. Om företaget Fjössystem Bygg Sverige AB är ett bolag i Fjössystemer koncernen. Bolaget projekterar och utför alla typer av byggnader till lantbruk och industrier. Vårt fokus är snabba leveranser med hög kvalitet, detta innebär för beställaren en låg byggkostnad med snabb produktionsstart. Fjössystemer koncernen har 40 års erfarenhet av bygg och inomgårdsutrustning till lantbruk och idag... Visa mer
I denna rekrytering samarbetar Fjössystem Bygg Sverige AB med Adecco.

Om företaget
Fjössystem Bygg Sverige AB är ett bolag i Fjössystemer koncernen. Bolaget projekterar och utför alla typer av byggnader till lantbruk och industrier. Vårt fokus är snabba leveranser med hög kvalitet, detta innebär för beställaren en låg byggkostnad med snabb produktionsstart.
Fjössystemer koncernen har 40 års erfarenhet av bygg och inomgårdsutrustning till lantbruk och idag omsätter Fjössystemer AS koncernen ca 900 miljoner NOK.
I rollen som Byggprojektledare för Fjössystem Bygg Sverige AB kommer du att få vara med i den fortsatta uppbyggnaden av ett spännande företag och bli en del av ett nätverk både i Sverige och Norge med hög kompetens inom bygg. Fjössystem Bygg Sverige AB har sitt kontor i Linköping på Vreta Kluster. Placeringsort är i Linköping.
Läs mer om företaget på www.fjossystem.se

Om tjänsten
Som Byggprojektledare kommer du att ansvara för att samordna och koordinera olika byggprojekt runt om i landet. Du ansvarar även för att leveransen av respektive projekt går enligt plan tillsammans med våra underleverantörer.
Som Byggprojektledare är det du som tar ledningen vid möten och driver projekten framåt. Du ansvarar för uppföljningar, mötesprotokoll och ansvarar även för förhandlingar med underleverantörer och underentreprenörer. Vid nya projekt ansvarar du för att upprätta tidplaner och kalkyler. Du kommer även att vara med och träffa olika leverantörer på material och förhandla villkor för dessa.

I din roll som Byggprojektledare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Samordna och koordinera byggprojekt
• Säkerställa och hålla projektplan
• Förhandlar med UE och UL
Byggprojektledaren rapporterar till VD.

Om dig
Är du en erfaren byggprojektledare som längtar efter att få använda din entreprenöriella sida och vara en viktig kugge i den fortsatta uppbyggnaden av Fjössystem Bygg Sverige AB?
Då är det kanske dig vi söker!

För att lyckas med detta så ser vi att du har goda erfarenheter som byggprojektledare där du har haft totalansvaret för olika byggen. Har du erfarenhet av byggprojekt inom vårt segment; stall, lantbruk och/eller industrier så kan det vara meriterande.
Vi ser att du har som lägst en gymnasieutbildning inom bygg och anläggning. Du har utbildning inom Bas P och Bas U och goda kunskaper inom entreprenadjuridik och har en god ritvana.
Som person drivs du av att arbeta i projekt där mål och resultat är tydliga. Du har ett genuint intresse för dina kunder och deras frågeställningar och möter dessa på ett professionellt sätt. Du är effektiv och utvecklar genomförbara och proaktiva lösningar på problem. Du skapar med lätthet förtroende och når inflytande hos kunder och samarbetspartners.

Viktigt för tjänsten är:
• God erfarenhet som byggprojektledare
• Kommunikativ i tal och skrift
• Upprätthålla och skapa relationer
• Ritvana
• Mycket meriterande med erfarenhet från Lantbruksbyggnader

Ansökningsprocess
Låter detta som en spännande utmaning skall du ansöka så snart som möjligt genom att klicka på länken längst ner.
Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

I den här rekryteringen samarbetar Fjössystem Bygg Sverige AB med Adecco och frågor besvaras av rekryteringskonsult Linda Josefsson [email protected] eller 073-6847707.

Om rekryteringsprocessen:
Adecco använder sig av personlighetstester och videointervjuer som en del av urvalsarbetet. Dessa skickas till dig via mail. Det är viktigt att genomföra dessa så snart som möjligt för att komma vidare i processen.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Projektledare, Byggprojektledare, Bygg, byggbranschen, Linköping, Fjössystem Bygg Sverige AB, Adecco Visa mindre

Målare till färgbutik

Ansök    Sep 30    Adecco Sweden AB    Målare
Om tjänsten Du kommer vara avdelningsansvarig vilket innebär att du får arbeta med hela färgbutiken, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de ... Visa mer
Om tjänsten
Du kommer vara avdelningsansvarig vilket innebär att du får arbeta med hela färgbutiken, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de målerier som butiken samarbetar med. Du kommer ingå i företagets sortimentgrupp som fattar beslut kring sortiment, prisbild, kampanjer med mer. Färgavdelningen består idag av 4 butikssäljare som letare efter en ny avdelningsansvarig som har kunskap och erfarenhet inom måleri. På anläggningen arbetar ca 25 personer.

Arbetstiderna varierar inom spannet 06:30 – 18:00 på vardagar. Du kommer dessutom arbeta vissa lördagar mellan 9:00 – 15:00 med kompensation av en ytterligare ledig vardag för att du ska få 2 dagars vila varje vecka.

I din roll som Avdelningsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Dagliga driften av din avdelning
- Hålla i aktiviteter/kampanjer som ökar försäljningen
- Skapa en tydlig sortimentpresentation som hjälper kunden i sitt val samt inspirerar till köp
- Dagliga möten med kollegor på kontoret
- Kundansvarig för nuvarande och framtida Målerikunder

Tjänsten som Avdelningsansvarig är ett heltids konsultuppdrag via Adecco, med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från måleribranschen där du fått både kunskap om färg och det affärsmässiga tänket. Vidare måste du ha körkort eftersom du kommer köra ut till kunder och hjälpa dem på plats. Du bör vara nyfiken, positiv och alltid ha en strävan efter att utveckla och förbättra butiken. Du gillar ordning och reda samt har en stor vilja att hjälpa andra människor.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av måleribranschen/färghandel
- Körkort
- Ledarskapserfarenhet ses som meriterande
- Svenska språket obehindrat samt behärska Engelska väl
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Felicia Salazar via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Måleri, färg, colorama, Woody, målning, målningsarbete, kulör, Alcro, Jotun, flugger, flügger, kulör, butikschef, avdelningsansvarig, sälj, affär, kund, hemmafixare, färgvaror, Nyköping, Marknadsföring, försäljning Visa mindre

Avdelningsansvarig till Colorama

Ansök    Okt 2    Adecco Sweden AB    Butikschef
Om tjänsten Som Avdelningsansvarig kommer du att arbeta med hela färgbutiken, Colorama, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de måleri som bu... Visa mer
Om tjänsten
Som Avdelningsansvarig kommer du att arbeta med hela färgbutiken, Colorama, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de måleri som butiken samarbetar med. Du kommer ingå i företagets sortimentgrupp som fattar beslut kring sortiment, prisbild, kampanjer med mer. Färgavdelningen består idag av 4 butikssäljare som letare efter en ny avdelningsansvarig som har kunskap och erfarenhet inom måleri. På anläggningen arbetar ca 25 personer.

Arbetstiderna varierar inom spannet 06:30 – 18:00 på vardagar. Du kommer dessutom arbeta vissa lördagar mellan 9:00 – 15:00 med kompensation av en ytterligare ledig vardag för att du ska få 2 dagars vila varje vecka.

I din roll som Avdelningsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Dagliga driften av din avdelning
- Hålla i aktiviteter/kampanjer som ökar försäljningen
- Skapa en tydlig sortimentpresentation som hjälper kunden i sitt val samt inspirerar till köp
- Dagliga möten med kollegor på kontoret
- Kundansvarig för nuvarande och framtida Målerikunder

Tjänsten som Avdelningsansvarig är ett heltids konsultuppdrag via Adecco, med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från måleribranschen där du fått både kunskap om färg och det affärsmässiga tänket. Vidare måste du ha körkort eftersom du kommer köra ut till kunder och hjälpa dem på plats. Du bör vara nyfiken, positiv och alltid ha en strävan efter att utveckla och förbättra butiken. Du gillar ordning och reda samt har en stor vilja att hjälpa andra människor.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av måleribranschen/färghandel
- Körkort
- Ledarskapserfarenhet ses som meriterande
- Svenska språket obehindrat samt behärska Engelska väl
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Colorama
Colorama satsar på service, kunskap och experter för att deras kunder ska nå de allra bästa resultaten vid stora som små projekt. Colorama-kedjan bildades i början av 2007 efter en sammanslagning av de nationella frivilligkedjorna Spektrum och Färgtema. Med ca 158 butiker i Sverige och inköpssamarbeten i Norge och Finland är Colorama Nordens största oberoende färgfackhandel.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Felicia Salazar via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Måleri, färg, colorama, Woody, målning, målningsarbete, kulör, flugger, flügger, kulör, butikschef, avdelningsansvarig, sälj, affär, kund, hemmafixare, färgvaror, Nyköping, Marknadsföring, försäljning Visa mindre

Avdelningsansvarig till Colorama

Ansök    Sep 6    Adecco Sweden AB    Butikschef
Om tjänsten Som Avdelningsansvarig kommer du att arbeta med hela färgbutiken, Colorama, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de måleri som bu... Visa mer
Om tjänsten
Som Avdelningsansvarig kommer du att arbeta med hela färgbutiken, Colorama, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de måleri som butiken samarbetar med. Du kommer ingå i företagets sortimentgrupp som fattar beslut kring sortiment, prisbild, kampanjer med mer. Färgavdelningen består idag av 4 butikssäljare som letare efter en ny avdelningsansvarig som har kunskap och erfarenhet inom måleri. På anläggningen arbetar ca 25 personer.

Arbetstiderna varierar inom spannet 06:30 – 18:00 på vardagar. Du kommer dessutom arbeta vissa lördagar mellan 9:00 – 15:00 med kompensation av en ytterligare ledig vardag för att du ska få 2 dagars vila varje vecka.

I din roll som Avdelningsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Dagliga driften av din avdelning
- Hålla i aktiviteter/kampanjer som ökar försäljningen
- Skapa en tydlig sortimentpresentation som hjälper kunden i sitt val samt inspirerar till köp
- Dagliga möten med kollegor på kontoret
- Kundansvarig för nuvarande och framtida Målerikunder

Tjänsten som Avdelningsansvarig är ett heltids konsultuppdrag via Adecco, med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från måleribranschen där du fått både kunskap om färg och det affärsmässiga tänket. Vidare måste du ha körkort eftersom du kommer köra ut till kunder och hjälpa dem på plats. Du bör vara nyfiken, positiv och alltid ha en strävan efter att utveckla och förbättra butiken. Du gillar ordning och reda samt har en stor vilja att hjälpa andra människor.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av måleribranschen/färghandel
- Körkort
- Ledarskapserfarenhet ses som meriterande
- Svenska språket obehindrat samt behärska Engelska väl
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Colorama
Colorama satsar på service, kunskap och experter för att deras kunder ska nå de allra bästa resultaten vid stora som små projekt. Colorama-kedjan bildades i början av 2007 efter en sammanslagning av de nationella frivilligkedjorna Spektrum och Färgtema. Med ca 158 butiker i Sverige och inköpssamarbeten i Norge och Finland är Colorama Nordens största oberoende färgfackhandel.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Felicia Salazar via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Måleri, färg, colorama, Woody, målning, målningsarbete, kulör, flugger, flügger, kulör, butikschef, avdelningsansvarig, sälj, affär, kund, hemmafixare, färgvaror, Nyköping, Marknadsföring, försäljning Visa mindre

Avdelningsansvarig till Colorama

Ansök    Sep 19    Adecco Sweden AB    Butikschef
Om tjänsten Som Avdelningsansvarig kommer du att arbeta med hela färgbutiken, Colorama, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de måleri som bu... Visa mer
Om tjänsten
Som Avdelningsansvarig kommer du att arbeta med hela färgbutiken, Colorama, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de måleri som butiken samarbetar med. Du kommer ingå i företagets sortimentgrupp som fattar beslut kring sortiment, prisbild, kampanjer med mer. Färgavdelningen består idag av 4 butikssäljare som letare efter en ny avdelningsansvarig som har kunskap och erfarenhet inom måleri. På anläggningen arbetar ca 25 personer.

Arbetstiderna varierar inom spannet 06:30 – 18:00 på vardagar. Du kommer dessutom arbeta vissa lördagar mellan 9:00 – 15:00 med kompensation av en ytterligare ledig vardag för att du ska få 2 dagars vila varje vecka.

I din roll som Avdelningsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Dagliga driften av din avdelning
- Hålla i aktiviteter/kampanjer som ökar försäljningen
- Skapa en tydlig sortimentpresentation som hjälper kunden i sitt val samt inspirerar till köp
- Dagliga möten med kollegor på kontoret
- Kundansvarig för nuvarande och framtida Målerikunder

Tjänsten som Avdelningsansvarig är ett heltids konsultuppdrag via Adecco, med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från måleribranschen där du fått både kunskap om färg och det affärsmässiga tänket. Vidare måste du ha körkort eftersom du kommer köra ut till kunder och hjälpa dem på plats. Du bör vara nyfiken, positiv och alltid ha en strävan efter att utveckla och förbättra butiken. Du gillar ordning och reda samt har en stor vilja att hjälpa andra människor.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av måleribranschen/färghandel
- Körkort
- Ledarskapserfarenhet ses som meriterande
- Svenska språket obehindrat samt behärska Engelska väl
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Colorama
Colorama satsar på service, kunskap och experter för att deras kunder ska nå de allra bästa resultaten vid stora som små projekt. Colorama-kedjan bildades i början av 2007 efter en sammanslagning av de nationella frivilligkedjorna Spektrum och Färgtema. Med ca 158 butiker i Sverige och inköpssamarbeten i Norge och Finland är Colorama Nordens största oberoende färgfackhandel.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Felicia Salazar via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Måleri, färg, colorama, Woody, målning, målningsarbete, kulör, flugger, flügger, kulör, butikschef, avdelningsansvarig, sälj, affär, kund, hemmafixare, färgvaror, Nyköping, Marknadsföring, försäljning Visa mindre

Målare till färgbutik

Ansök    Sep 16    Adecco Sweden AB    Målare
Om tjänsten Du kommer vara avdelningsansvarig vilket innebär att du får arbeta med hela färgbutiken, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de ... Visa mer
Om tjänsten
Du kommer vara avdelningsansvarig vilket innebär att du får arbeta med hela färgbutiken, i Nyköping. Färghandelns kunder består av både företag och privatkunder. Det är din uppgift att skapa en arbetsplats som ger dina medarbetare förutsättningarna att ge bättre och mer färgrik vardag för kunderna utifrån deras förutsättningar och behov. Du kommer även själv köra ut till kunder för att tillgodose deras behov. Vidare är du avtalsansvarig för de måleri som butiken samarbetar med. Du kommer ingå i företagets sortimentgrupp som fattar beslut kring sortiment, prisbild, kampanjer med mer. Färgavdelningen består idag av 4 butikssäljare som letare efter en ny avdelningsansvarig som har kunskap och erfarenhet inom måleri. På anläggningen arbetar ca 25 personer.

Arbetstiderna varierar inom spannet 06:30 – 18:00 på vardagar. Du kommer dessutom arbeta vissa lördagar mellan 9:00 – 15:00 med kompensation av en ytterligare ledig vardag för att du ska få 2 dagars vila varje vecka.

I din roll som Avdelningsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Dagliga driften av din avdelning
- Hålla i aktiviteter/kampanjer som ökar försäljningen
- Skapa en tydlig sortimentpresentation som hjälper kunden i sitt val samt inspirerar till köp
- Dagliga möten med kollegor på kontoret
- Kundansvarig för nuvarande och framtida Målerikunder

Tjänsten som Avdelningsansvarig är ett heltids konsultuppdrag via Adecco, med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från måleribranschen där du fått både kunskap om färg och det affärsmässiga tänket. Vidare måste du ha körkort eftersom du kommer köra ut till kunder och hjälpa dem på plats. Du bör vara nyfiken, positiv och alltid ha en strävan efter att utveckla och förbättra butiken. Du gillar ordning och reda samt har en stor vilja att hjälpa andra människor.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av måleribranschen/färghandel
- Körkort
- Ledarskapserfarenhet ses som meriterande
- Svenska språket obehindrat samt behärska Engelska väl
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Felicia Salazar via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Måleri, färg, colorama, Woody, målning, målningsarbete, kulör, flugger, flügger, kulör, butikschef, avdelningsansvarig, sälj, affär, kund, hemmafixare, färgvaror, Nyköping, Marknadsföring, försäljning Visa mindre